Відповідно до другого абзацу пункту 28 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410, та постановою від 4 листопада 2022 р. № 1268 про внесення змін до постанов № 410 та № 1440, надавач державної або комунальної форми власності зобов’язаний надавати щомісяця інформацію про стан розрахунків із заробітної плати за попередній місяць та залишок коштів на банківських рахунках до 15 числа місяця, що настає за звітним, за формою, встановленою замовником.
Надавач державної або комунальної форми власності зобов’язаний надавати щомісяця інформацію про стан розрахунків із заробітної плати за попередній місяць та залишок коштів на банківських рахунках до 15 числа місяця, що настає за звітним, за формою, встановленою замовником.
При поданні «Інформації про стан розрахунків» необхідно відображати показники в цілому по підприємству (установі/організації) як юридичної особи за всіма джерелами надходжень (фінансування).
Форма розроблена НСЗУ складається з чотирьох таблиць:
Таблиця 1. Інформація щодо нарахування заробітної плати за звітний місяць.
Таблиця 2. Інформація щодо заборгованості з оплати праці станом на. наступний місяць після звітного періоду.
Таблиця 3. Пояснення щодо причин виникнення заборгованості з оплати праці та заходи для її погашення.
Таблиця 4. Залишок коштів на банківських рахунках.
Інформація надається наступним чином: у квітні звітним періодом є березень, отже інформація щодо нарахування заробітної плати подається за березень, а щодо заборгованості з оплати праці – станом на 1 квітня, відповідно надається ця інформація до 15 квітня.
Дані про суми заповнюються у гривнях з двома знаками після коми.
Зранку 16 числа можливість надання інформації припиняється, інформація вважається не наданою.
Стартовою сторінкою входу у сервіс є посилання https://uc.nszu.gov.ua/.
Інформацію потрібно заповнювати за лінком через Google Chrome, також дату потрібно вводити руками.
Якщо відображена форма не відповідна, оновіть сторінку
Для входу у робоче вікно для заповнення даних необхідно ввести код ЄДРПОУ закладу та E-mail особи, що зареєстрований в eHealth як керівник закладу (owner) і натиснути «УВІЙТИ».
Наступною відкриється сторінка авторизація в eHealth:
Введіть пароль що відповідає e-mail особи, що зареєстрований в eHealth як керівник закладу (owner
Після успішної авторизації відкриється форма перегляду списку вже внесених звітів:
Після внесення необхідних даних у формі перегляду списку вже внесених звітів можна перевірити факт їх надання. Для цього введіть відповідну інформацію у полі «Дати з … по …» (по замовчуванню вони встановлені за весь період) та натисніть «Запит».
У першій графі «Дія» при натисканні на «Змінити» є можливість переглянути вже надані дані.
Для додавання нового звіту у формі перегляду списку вже внесених звітів натисніть «Додати звіт». Після чого необхідно заповнити форми звіту.
Якщо у закладі немає заборгованості з виплати заробітної плати, відповісти «НІ», та після заповнення таблиці 1 натиснути «ПОДАТИ ЗВІТ».
Якщо у закладі є заборгованості з виплати заробітної плати, відповісти «ТАК», після чого з’явиться дві таблиці: таблиця 1 та таблиця 2, які необхідно заповнити і натиснути «ПОДАТИ ЗВІТ»..
Далі вибрати КЕП керівника закладу або уповноваженої особи та ввести пароль до КЕП.
Після підписання звіт є поданим.
Звертаємо увагу, що для успішного подання інформації необхідно заповнити всі поля у двох таблицях та у полях про пояснення щодо причин нарахування заробітної плати в меншому розмірі ніж встановлено договором із Національною службою здоров'я України, про причини виникнення заборгованості з оплати праці і про заходи, що вживаються для погашення заборгованості.
Якщо немає даних, то потрібно проставляти у пустих клітинках 0 (нуль).
Після підписання звіт поданий і буде виконано автоматичне повернення до списку звітів.
Якщо не виходить зайти у робоче вікно для заповнення даних скористайтеся можливістю написати про це у полі «Виникли проблеми або запитання? Напишіть нам».
Така ж можливість існує при виникненні труднощів вже у процесі заповнення даних, скористайтеся п. «Зворотній зв’язок».
1. Запитання. Не можливо зайти в систему
2. Запитання. Чи можете ви (НСЗУ) подивитися, чи звіт прийнято?
3. Запитання. Як виправити вже надані помилкові дані?
4. Запитання. Яку методику використовувати для обліку заборгованості з оплати праці та відображення даних у запитуваній формі?
5. Запитання. Чи потрібно в заборгованості по лікарняних показувати заборгованість, що виникла за рахунок Фонду соціального страхування?
6. Запитання. Звіт не відправляється
7. Запитання. Неприпустима дата (минула)
Відповідь. Однією з причин є внесення не правильного паролю, а саме як пароль вноситься електронна пошта, яка не зареєстрована в eHealth. А потрібно ввести, як пароль e-mail особи, що зареєстрований в eHealth, як керівник закладу (owner).
Щодо інших причин, то тут необхідно з’ясовувати питання індивідуально. Для цього потрібно у полі «Виникли проблеми або запитання? Напишіть нам» написати запитання.
До списку запитань
Відповідь. Ні, ми не дивимося, чи звіт прийнято. Тут мова має йти про те, чи правильно подано інформацію. Перевірку потрібно зробити самостійно за допомогою спеціально створеного функціоналу. Для цього введіть потрібні дати у полі «Дати з … по …» (по замовчуванню вони встановлені за весь період) та натисніть «Запит».
Якщо стан запису є активним, то в НСЗУ є надана вами інформація.
Відповідь. Є два шляхи це зробити.
1. Переподати ще раз інформацію. НСЗУ для зведення та аналізу використовує дані за останньою датою їх подання;
2. Змінити вже надані цифри. Для цього, спочатку потрібно натиснути кнопку "Запит", щоб з'явився перелік звітів, потім - кнопку "Змінити".
Потім "Деактивувати" і "Повернутися". Після цього створити новий звіт
Відповідь. Необхідно врахувати, що це не поточна кредиторська заборгованість, яка виникає на початок місяця, а прострочена.
При заповненні даних щодо заборгованості з оплати праці необхідно керуватися роз’ясненнями до форми № 3-борг (місячна), що розміщені на офіційному вебсайті Держстату: (www.ukrstat.gov.ua) у рубриці «Для респондентів».
Пунктом 4 розділу I роз’яснення щодо форми державного статистичного спостереження № 3-борг (місячна) визначено, що не є заборгованістю не виплачені до кінця місяця суми по розрахунках, якщо строк здійснення таких розрахунків встановлено у тому самому місяці, за який проведені нарахування.
Дані, надані у запитуваній інформації мають відповідати аналогічним даним форми № 3-борг (місячна) та даним таблиці 7.1 звіту 1-НС. Зверніть увагу, що сума заборгованості у цій інформації та в 1-НС заповнюється у гривнях з двома знаками після коми, а в № 3-борг (місячна) - в тисячах гривень.
Відповідь. Так, потрібно. Показник «Сума заборгованості з виплат працівникам у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, уключаючи оплату перших п’яти днів, грн» складається з заборгованості ФСС та закладу.
Відповідь. Він і не має відправлятися. Якщо все правильно заповнено, потрібно натиснути на кнопку «ПОДАТИ ЗВІТ», далі вибрати КЕП керівника закладу та ввести пароль до КЕП (це e-mail особи, що зареєстрований в eHealth, як керівник закладу (owner)).
А що б впевнитися, що інформація подана, можна скористатися спеціальним функціоналом. Про це написано вище, у відповіді на запитання « Чи можете ви (НСЗУ) подивитися, чи звіт прийнято?».
Відповідь. Інформацію потрібно заповнювати за лінком через Google Chrome, також дату потрібно вводити руками.